poniedziałek, 27 października 2014

Listownik w brązach


Nie dawało mi to spokoju, ale zgłoszę się z kolejnym listownikiem, bo jest to mój pomysł, więc czemu nie.
Cykliczne kolorki u Danutki - to tam zgłaszam tę pracę, choć przyznam, że ciężko mi było skomponować dodatki, żeby było trochę inaczej, jednak naturalnie i nie przesadziście.
Brąz jest to kolor, który uwielbiam, bo jest bezpieczny, stonowany i lubi przede wszystkim naturalność. Pasują do niego wszelkie juty, naturalne materiały i jest to mój ulubiony zestaw kolorów. Mój listownik był robiony na grubej książce. Jest zakończony warkoczem na górze i finezyjnie z przodu. Patyczki rozjaśniają górę i są przywiązane. Sznurek, który trzyma patyczki jest z tyłu jednocześnie zawieszką. Tak sobie wymyśliłam. Różyczki z paska bawełnianego. Mam nadzieję, że się spodoba. Pozdrawiam i bardzo się cieszę, że mogę wziąć udział w Cyklicznych kolorkach.








41 komentarzy:

  1. Listownik przepiękny!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest, bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a to ciekawe, tego jeszcze nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Listownik piękny:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknych listowników nigdy dość :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. listownika jeszcze nie widziałam chyba w tej zabawie od samego początku a to wielki plus. Brawa za wykonanie bo jest wspaniały :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj w zabawie w kolorki. Fajnie że bawisz się z nami może jednak uda sie pobic rekrd września :-) Listownik świetny , jeszcze takiego nie widizałam , Fajnie wypleciony ten warkocz dodał mu elegancji a naturalne bawełniane dodatki wyględają świetnie
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, to Ci dopiero śliczna i elegancka rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się Madziu,że nie odpuściłaś i pojawiłaś się z kolejnym listownikiem ,który wyszedł pięknie i ma wszystko to co kolorytycznie było potrzebne.
    Chyba o punkcie 6 regulaminu nie muszę przypominać i mam nadzieję,że dziewczyny odwiedzasz od czasu do czasu.
    Pozdrawiam :)
    Także zapraszam do dalszej zabawy ,a kolejny kolorek już niebawem się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł na zabawę i odkrycie ciekawych blogów i ciekawych twórczyń. Postaram się wziąć udział w kolejnym. Będzie pewnie biel z błękitem, albo biel z czerwienią, lub złoto.... przynajmniej ja tak obstawiam :)

      Usuń
  10. Bardzo oryginalny pomysł! Czegoś takiego jeszcze nie widziałam :) Piękny :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo elegancki ten listownik.Taki by mi się przydał na korespondencję jaką dostaję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, przecudny listownik i tak pięknie wypleciony, po prostu cudo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę wypleciony listownik. Świetny pomysł i piękne wykonanie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten listownik! Kolorek też ma bardzo apetyczny :) Świetnie Ci wyszedł, ja wikliny papierowej dopiero będę się uczyć, ale potrafię docenić dzieło profesjonalistki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super listownik. Uwielbiam takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż chciałoby się list napisać, żeby ten listownik taki pusty nie stał...

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż mam napisać ....
    Cudo :)
    Wraz z dodatkami mymi ulubionymi,czyli koronkami w roli głównej :)
    Hmm... jeszcze bawełniane różyczki :)
    Bajka :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się oryginalny pomysł, cudne wykonanie i kształt, a przede wszystkim dodatki - ślicznie z wszystkim skomponowane. Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na listownik, prosty i elegancki jednocześnie, podoba mi się:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny listownik, a te różyczki dodają mu jeszcze więcej uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie wypleciony, super wykończony i po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki listownik byłby piękną ozdobą mojego biurka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ciekawa praca:) zadziwiające jest to co można zrobić z papieru:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna rzecz. Bardzo praktyczna. I bardzo ładna. Z pewnością będzie piękną ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję kochane za Wasze komentarze. To miłe i budujące :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny pomysł, piękne wykonanie, idealnie dobrana kolorystyka:))) Wygląda bardzo elegancko - brawo:)
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka precyzja , wykonałaś piękny listownik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny i oryginalny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny listownik. Dodatki bardzo elegancko skomponowane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. super pomysł.....zostaję na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna praca i pięknie wykończona:)

    OdpowiedzUsuń