poniedziałek, 19 maja 2014

Serce ze styropianu i kawowe drzewko na Dzień Mamy

W końcu dotarło do nas ciepło i słońce, więc coraz trudniej będzie przysiąść do tworzenia. Niemniej coś tam się dzieje i tworzy, tym bardziej, że zbliża się gorący okres Dnia Matki.
Żeby więc nie popaść w próżność wieczorem kręcę rurki do upadłości powiek, a w wolnej chwili dłubię. Oto serce zrobione na leniucha na kawałku uformowanego styropianu. W oryginale Ania Krućko upycha gazety, ale ja akurat miałam grubszy kawałek styropianu, więc czemu nie skorzystać? Wycięłam wnękę na okno, po czym pokryłam styropian warstwą ręczników, żeby ukryć styropianowość owego serca, nałożyłam serwetki i przykleiłam okiennice. Teraz serce czeka ponownie na moje wolne, abym mogła je skończyć. Dodatkowo wykonałam drzewko - serce z kawy, pod którą stoi ławeczka z gazetą.





Drzewko i serce pokażę, kiedy już je dodekoruję. Pozdrawiam wszystkich!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz